ALLA HAR EN TWITTER

Till och med de döda tydligen :P
Såg ikväll att hide har en officiell twitter! Väldigt imponerande med tweets från graven.
 
 
hide, här kan man snacka evig kassako! Jag hamnade i en hetsig diskussion i Tokyo, på Maruione där hides klädmärke säljs.
Mitt sällskap tyckte inte att hides varumärke är falskare än Manas Moi Meme Moité, men där ställer jag mig skarpt emot.
1. Mana kanske inte ritar kläderna själv, men han påstår sig iallafall vara delaktig i hur de utvecklas.
2. Mannen modellar ju själv! Lite creds, varje evig gothic & lolita bible står han själv både i aristokrat och lolita kläderna (han är 40+ och är fortfarande den snyggaste lolitan jag skådat).
 
Eftersom hide inte är i livet är han ju absolut inte involverad på något håll. Dessutom känns det nästan lite osmakligt att de använder hans namn och en över 10 år gammal bild, utan hans vetskap (obviously).

Han har dessutom över 50 000 följare!
Trots min negativa attityd måste jag erkänna att det är fascinerande att han håller än idag, och att hans minne fortfarande lever kvar.
 
*som synes hålls twitterkontot i gång av "official staff"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0