COCOON -Fallen- & Sute Neko

Nästan en månad efter släppet fick jag mitt exemplar av Schwarz Steins senaste singel COCOON -Fallen-!
Jag köpte min ifrån Like an Edison för att få message disc (som är hela 7 minuter!), annars säljer Hora singeln för halva priset jag betalade :P Även om jag är lite besviken på att de tagit ännu en låt från Horas solo så är jag glad att de fortsätter, och den nya versionen av Succubus är riktigt bra =)
 
 
 
Utöver det fick jag även hem en gammal "klassiker". Jag hittade Velvet Eden's första singel, Sute Neko på auktion med ett bonuskort! Jag har ingen aning om var det kommer ifrån, om det var någon bonus grej från någon butik när singeln släpptes eller liknande...
Eftersom att jag älskar Hora (och Velvet Eden) är jag svag för andra eran :3

*fanzoom*
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0