Aruiwa Anarchy och annat

Hämtade äntligen ut mitt paket från cdJapan idag. En månad försent fick jag Keijijou Ryuusei. Men även Aruiwa Anarchy och Kamijos skiva Symphony of the Vampire.
 
Köpte båda limiterade utgåvorna av Buck-Tick (med DVD), så jag tittade på Keijijou Ryuusei DVD tidigare och den innehåller ett par låtar från The Day in Question 2013, samt Live Document står det.... Är lite tveksam till det...man fick se några snabba bilder av Buck-Tick backstage, samt insläpp :P (jag bryr mig inte riktigt om att se biljetter rivas)
 
Jag har inte hunnit lyssna helt på Aruiwa Anarchy, och jag valde att inte ladda ner den, valde att spara mig :3
Har hunnit igenom halva skivan, och so far är bara Melancholia den låt som imponerat på mig dessvärre... När Imai skrev på sin blogg att det skulle vara en elektronisk touch på dne här skivan var jag hoppfull om nåt i stil med Sexy Stream Liner, men icke. Jag tycker man klart och tydligt hör att Aruiwa Anarchy är gjord i närheten av Yume Miru Uchuu. Det är som att de, soundmässigt, hör ihop.
 
Jag rev upp skivorna för att kunna skicka in mina papper som bevisar att jag köpt skivorna så jag kan delta i Buck-Ticks tävling! Dock hatar jag att tyda den typen av japanska, men efter mycket om och men fick jag ihop allt. Nu är det bara att hålla tummarna >_<
 
(För övrigt är det Dadas födelsedag idag!!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0