Summer's coming...

Äntligen är alla tentor klara (nästan, jag har en inlämning kvar:P), sommarvärmen har dessvärre kommit och jag börjar jobba imorgon.
Trots all stress och värmen som gör att jag känner mig som Sephiroth on fire är jag på ganska bra humör. Anledningen till detta? Jo, JAG HAR ÄNTLIGEN SÄKRAT EN BILJETT TILL BUCK-TICKS KOMMANDE TOUR!
Överlycklig trots min kassa plats, högst upp, nästan längst bak MEN i mitten :3 Kände mig barnsligt glad idag när jag markerade det den 25 september i min kalender.
Utöver det har jag skickat in min slutliga ansökan över kurser för höstterminen, som jag kommer ta vid ett universitet i Tokyo. Med bara fyra månader kvar känner jag mina fjärilar i magen som blir hyper bara av tanken att få spendera hela fem månader i Japan. Alla spelningar jag kommer gå på *_*
 
Äntligen sommarlov~
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0