It's strange alright

Dada, Chro och Kiwamu hade lämnat ett kryptiskt meddelande på diverse socialamedier i form av ett datum och klockslaget 21:00 och idag fick vi äntligen se vad det gällde.
 
Velvet Eden har ju gjort en del covers genom åren, främst nu under fjärde eran, och jag måste säga att Chro gjort ett bra jobb både med Soft Ballets låt Earth Born som de släppte för ett tag sen (som som även gavs i form av en cd på Velvet Edens spelning) och detta nya masterpiece, Depeche Modes Strange Love!
 
Till viss del stör jag mig på Dadas engelska (föredrar att lyssna på japanska) men jag måste säga att trots hans sluddriga uttal är låten otroligt bra!
 
Och aldrig har jag sett så mycket röv i en och samma video, bara en sån sak gör det värt att kolla in.
 
 
</center


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0