stuff

Fick hem lite saker idag, det är egentligen inte meningen att jag ska handla, men jag kunde inte låta bli T-T
 
Så för nästan 150kr fick jag allt det här (inkl frakt):
 
Om sanningen ska fram hade jag inte handlat om det inte vore för det där förbannade fotot på Velvet Eden, och skulle jag ha det kändes det väldigt märkligt att inte köpa något annat (måste ju ha nåt som skyddar fotot under frakten *host*). När jag även hittade Virtu Psycho Mare's skivor kunde jag inte låta bli, och inte heller när de hade Bran-new lover för 300yen (svag shoppingnerv).
 
Virtu Psycho Mare skivorna känns lite som ett fynd, de är väldigt rare. Har endast sett Hyper cell division skivan en gång tidigare! För de som inte vet är vokalisten Tatsuya som sen blev del av Blam Honey och som några år senare dessvärre gick bort i leukemi. Om man tycker Blam Honey är oljud är Virtu Psycho Mare inget att lyssna på. Här kan man tala om oljud. Misstänker skarpt att de flesta som nu "gillar" duon gör det eftersom att de gillar Blam Honey. Jag kan ärligt säga att jag endast uppskattar Embryo in a Germ, och har därför beslutat mig för att sälja Hyper cell division. Får se vad jag får som högst bjudande på den :P
 
Affären som sålde mig det här har som många andra en bedömningsskala där A är väldigt bra skick och lägre sämre. De hade suttit Bran-New lover som A, likaså de övriga prylarna, och Virtu Psycho Mare ser ut att vara i nyskick imponerande nog. BUCK-TICK å andra sidan är solblekta :P vet inte om jag tycker det är ett A...
 
Iallafall, jag hade tänkt dela en Virtu Psycho Mare låt från youtube men insåg att det inte finns något där... får nog ta och fixa det och dela någon annan gång :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0