RIP

 
 
Mana och Moi Dix Mois officiella hemsida gick idag ut med den tragiska nyheten att K gått bort. De har inte nämnt någon orsak, men jag får en känsla av att det inte varit någon långtidssjukdom (K uppdaterade sin facebook senast i går).
Mana skrev på sin blogg att det bara var för några dagar sen som han disskuterade Moi Dix Mois nya låt med K.
Jag kan inte låta bli att börja tänka på vad som ska hända med Moi Dix Mois nu....
 
Jag irriterade mig alltid på K tidigare (främst efter att ha sett deras live DVD:er från europa...), han var all over the place med sin rangliga engelska men efter att jag såg Moi Dix Mois i Tokyo 2011 insåg jag att han förmodligen blev utsedd att vara den som håller låda med tanke på att de andra medlemmarna knappt talar engelska. På spelningen i Tokyo däremot hade han släppt på fasaden och kändes mer natrulig, till hans fördel, och jag är för evigt tacksam att K kastade ut sina plektrum med kraft nog att nå min dåliga plats (till skillnad från Mana som i princip ger sina till de som står längst fram -.-').
 
Ikväll ägnar jag mina tankar till K och Moi Dix Mois.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0