The Final

Med mycket att göra i skolan har jag inte haft tid att skriva nåt, jag har även startat upp JaME igen, men förhoppningsvis kan jag pusta ut mot slutet av veckan när jag är klar med tentorna.
 
Såg idag via Buck-Ticks nya facebook sida (-> https://www.facebook.com/bucktick.2014?fref=ts) att det kommer en ny singel 14 maj ^^,形而上流星 (Keijijou ryuusei). Sidans formgivning ser lite retro ut (med det svartvita och röda, den nya loggan i ett play-tecken), så jag hoppas på en stark första singel till skivan.
 
Jag är ingen storfantast av Dir En Grey men The Final är en riktigt bra låt, och är det jag lyssnat på ikväll *väldigt random*, jättebra liveframträdande och usel översättning :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0