3 dagar kvar

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker till Japan. Blandade känslor men mest ser jag fram emot det.
Med bara några små förberedelser kvar ska jag sova ut de kommande dagarna och slappa så mycket jag kan.
De senaste dagarna har jag lyssnat mycket på BUCK-TICK och den låt som gått mest på repeat är GALAXY från Memento Mori. Jag är inte överförtjust i bandets skivor från 2005 och singlarna hade de kunnat välja bättre, men GALAXY är riktigt bra. Varning för videon dock, jag kände mig väldigt yr stundvis :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0