Been away, but now I'm back

Hela april har varit hektisk och väldigt påfrestande för min del och därför har jag inte skrivit något.
Det känns som att det hänt mycket på musikfronten...men inget som jag kommer på nu, förrutom! att BUCK-TICK gett ett smakprov på singeln Keijijou Ryuusei och lagt upp låttitlarna från Aruiwa anarchy på deras facebook sida -> https://www.facebook.com/bucktick.2014?fref=ts
 
Där kan man även hitta en liten bit av b-sidan på singeln, Melancholia -electria-, som enligt mig låter bättre än titelspåret! (värt att kolla upp). Jag har stora förhoppningar på skivan :3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0