Kishibojin

Jag börjar bli mer och mer stressad över min resa (så mycket jag måste fixa inför och jag hatar att planera allt som ska med etc), dock blev jag tipsad om Onmyouzas senaste fullängdsalbum, Kishibojin som släpptes 2011 och jag måste säga att jag blev glatt överraskad!
Jag tycekr deras skivor tenderar bli långtradiga, de låtar som inte är jättebra smälter samman och det känns som att skivan bara innehåller 5 olika låtar. Detta är inte fallet med Kishibojin. Det finns så många bra låtar, och stor variation att jag inte kan bestämma mig för en favorit. Känner mig väldigt hypad inför deras två kommande släpp i september nu när jag vet att den senaste skivan var helt awesome.
 
En klar favorit är dock titelspåret, spana in en preview från bandets live DVD:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0