Och plötsligt var nästan sommaren förbi

Inte för att man märker det på vädret (jag HATAR sommaren! skulle önska det var vår och höst året om), men om mindre än en vecka är det augusti och sen börjar hösten (IMO).
Jag som hade suttit upp så många planer över vad jag skulle göra i sommar, böcker jag skulle hinna läsa, saker jag skulle köpa på rean, folk jag skulle träffa, för sommarlovet är ju så långt. HA, nu har halva lovet passerat och allt jag gjort är jobbat livet ur mig för att få pengarna att räcka i höst.
 
På nyhetsfronten är det sverigebesök för bandet OROCHI, som idags läget är ett soloprojekt (i november). Hade gärna gått på den spelningen men....jag är hellre i Tokyo :P
Jag har inte bara jobbat utan även spenderat pengar jag ännu inte har! (som jag är så bra på)
Mitt konsertschema hitills inkluderar BUCK-TICK i september, KAMIJOs Halloween event (som Schwarz Stein kommer att gästa) och redan dagen efter så bär det av att se Jupiter!
 
Förra månaden fixade jag ett medlemskap i BUCK-TICKs fanclub, FISHTANK, för större chans att få en bra plats :P, så att jag ska slippa använda en shoppingservice som typ tar i avgift vad medlemskapet kostar och för att kunna få chans att delta i FISHTANKER'S ONLY konserter. Redan idag börjar utlottningen för oss medlemmar för bandets stående turné som drar igång i oktober (bästa planeringen, för spelningen äger rum samma dag som KAMIJOs spelning :P), så jag planerar för fullt vilket datum jag ska prioritera.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0