Nytt från D

Jag fick ett nyhetsbrev från Cdjapan idag som meddelade att D kommer släppa en ny singel den 11 december. Titelspåret heter Dark Wings och även den är med i deras onlinespel "VAMPIRE SAGA -Bara no Hokan-. Singeln kommer släppas i fyra versioner och köper man allihop får man ett speciellt fodral att samla dem i (precis som med Rosenstrauss).
Jag både hoppas att den kommer hålla samma mått som Rosenstrauss samtidigt som min plånbok hoppas att den är medelmåttig XD Jag ser i alla fall fram emot att få höra några previews av låtarna. Och som alltid är jag nyfiken på hur bandets kommer se ut för den här releasen :3 (hoppas, trots att det inte är troligt, att Tsune-hito reducerar sminkningen lite och går tillbaks till hans tidigare look)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0