Veckan som gått i 4 korta punkter

* Hora har fått smaka på stjärnglansen i form av ett (möjligen fler) fejkat konto på facebook, vilket oroade honom så pass mycket att han varnade oss på både japanska och engelska ->http://ameblo.jp/hora23/entry-11709997863.html
 
* Schwarz Stein's sista one man live var för prick ett år sen (tanken på det gör mig deprimerad när jag nu sitter och råpluggar inför decembertentorna).
 
* Kamijo kommer tidigt på fredag morgon svensk tid göra ett offentligt uttalande via sin youtube kanal (värt att gå upp vid 5 för att se att han förmodligen kommer ha en världsturné som med största sannolikhet inte inkluderar sverige...nej).
 
* 最後は/slutligen:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0