Girl's End

Dada laddade idag upp en ny Velvet Eden låt, Girl's End.
Låten var en whiteday present från honom till alla fans (vilken ironi med tanke på att VE skulle gå i graven i December).
Kalm har åter gjort musiken och jag kan inte låta bli att tänka på Saakasu byou med de "barnsliga" tonerna i början som får mig att tänka på en musiklåda som plingar.
Inte jättebra-men helt godkänd och jag är glad bara Velvet Eden fortsätter vara aktiva. (en punkt på listan över "saker jag måste göra innan jag dör" är att se Velvet Eden live :P)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0