Random

Jag har legat på latsidan med att uppdatera här, men inte när det kommer till att hitta ny musik. För tillfället är jag inne i en BUCK-TICK period, mer specifikt lyssnar jag sönder SEXY STREAM LINER som jag önskar jag hade hittat tidigare, helt klart en av BUCK-TICKs bästa skivor!
En av favoriterna är My Fuckin' Valentine, väldigt annorlunda, satt sig direkt i mitt huvud.
 
 
Hora släppte ju COCOON i slutet av Juni och jag skrev inget om den här (bra skiva men inget slår TYRANT), men jag fick ihop en recension för JaME v
http://www.jame-world.com/se/articles-97000-hora-cocoon.html
 
Nu är det bara en vecka kvar tills TABOO släpps, kan inte vänta :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0