NervösNervösNervös

Jag är så nervös att jag knappt kan äta (förrutom MM som jag proppat i mig nonstop), nu är det mindre än ett dygn kvar asdfghjkl.
Imorgon ska jag möta upp Tezya på Arlanda för en intervju (JaME) och mina nerver har absolut sett bättre dagar.
Jag har försökt lugna mig själv med att tänka "det hade ju varit värre om det hade varit ett band/artist jag lyssnar på", men just nu känns det som att det kvittar, skämmer jag ut mig så skämmer jag ut mig XD
Jag kommer be en sakta bön ikväll att jag inte kommer tala för lågt, börja blanda svenska/engelska/japanska eller inte uppfatta vad han säger ._.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0