甘い

Intervjun med tezya gick bra *pustar ut*, han var jättetrevlig så jag hade inget att oroa mig för. Om något så skämdes jag för att jag inte talar japanska bättre så han hade sluppit ansträngt sig så mycket för att hitta ord när han nu hade åkt så långt och var trött. Intervjun kommer upp på JaME snart.
 
Jag kom över en video från när Kaya var i Los Angeles i Maj, och där spelade han hela TABOO! (ungefär vid 34:00), och nu när jag hört hela låten får jag en känsla av att det är Kayas bästa release på...väldigt länge :P
Förövrigt är det alltid kul att se Kaya, han är för söt XD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0