D Rosenstrauss

D's nya singel Rosenstrauss släpptes igår (cdjapan har fortfarande kvar first press bonus på 3 av 4 av singlarna! http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=VIZL-574)
Av den lilla förhandstitten som släpptes för ett tag sen blev inte jag särskilt imponerad, men efter att jag hört hela låten medger jag att den faktiskt är bra. Inte något av deras bästa men helt klart bra.
Videon påminner om Der König Der Dunkelheit med ett mörkt svart/blått tema. Jag vet att det varit en hel del snack om Asagis kungakrona, jag hörde talas om den innan jag såg den och nja, jag håller nog inte med om att den är så snygg :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0