Roliga nyheter?

Mana's senaste blogg inlägg handlade främst om hans födelsedags spelning, han pratade även om framtids planer, bland annat ett Deep Sanctuary III med Közi och Yu~ki som gäster! Igen!
Min första tanke: JA!!!
När jag såg datumet: NEJ!!!
Jag sa till mig själv sist Yu~ki spelade med Mana och Közi att nästa gång åker jag,... Varför i September! Jag ska ju börja skolan då om allt går enligt planerna T_T Ett tag kände jag för att åka och strunta i skolan men insåg att det är att ta i. Som att musiken inte tagit över mitt liv så det räcker, hehe. Ne, kommer jag in på någon skola får jag helt enkelt gråta mig igenom September och tröstköpa ett av Yu~ki's halsband från hans märke "Mother of Life". Och förhoppningsvis blir det mer av Yu~ki framöver. Tror knappast det är 2 spelningar och sen aldrig mer.


Fin bild från Mana's senaste blogginlägg. Tydligen var Moi Dix Mois klädda i vitt under denna spelning. Hade jag gärna sett mer av ^^ ...jag är väldigt nyfiken på hur K såg ut O_-  Får hålla utkik på Moi Dix Mois hemsida efter uppdateringar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0