1 Juni 2004

Idag är årsdagen av Tatsuyas, sångaren i Blam Honey, dödsdag.
Ryonai skrev såklart om detta på hans blogg och han uppmanar läsarna att skriva en kommentar eller ett mail till honom som han sedan kommer vidarebefodra till Tatsuya's mamma.
Ryonai skrev själv ett medelande till Tatsuya, som börjar så här:
Till Tatsuya,
det var länge sen sist...
Tack för att du alltid vakar över mig.

Längre hann jag inte översätta X'D dessvärre.
Jag lämnade en kommentar till Ryonai, hoppas fler gör det också.

Något jag verkligen gillar med Blam Honey är kombinationen av Ryonai's stökiga kompositioner blandat med Tatsuya's lugna röst och de har många bra låtar. En av dem är Fly to Flier som jag själv gjort en fanvideo till.
Njut av denna fantastiska låt och deras otroliga framträdanden och framförallt, tänk på Tatsuya



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0