DESOLATION BEAUTY

Idag fick jag äntligen Horas nya skiva DESOLATION BEAUTY!
Jag har bara hunnit lyssna på den en gång, men hittills låter det som vanlig Hora standard. Inte jättebra, men inte dålig.
Två intressanta saker att lägga märke till är att Hora vävt in pianomelodin från Distorted World i NOT HUMAN. Det är bara pianomelodin som stämmer, för övrigt följer NOT HUMAN Horas nu hårdare sound. Den är också mycket snabbare. För det andra påminner NEW MEMORIEZ om L.E.M. Undra om Hora fått slut på idéer eller om han bara vill förnya gamla favoriter? (är det medvetet ett z på slutet av memories tro???)
 
Jag köpte även de två fotosetten, som i själva verket är vykort :P Kändes lite konstigt men baksidan har plats för frimärke och rutor för postnummer... dock är papperskvalitén inte gjord för att skickas, bilderna är väldigt tunna så jag vill inte veta hur disformerad Hora skulle se ut om jag faktiskt skulle skicka iväg ett av dem.
 
Jag vet att Hora står sina katter nära, som vanligt är tacken till dem och så en lista med alla R.I.P, gulligt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0