バレンタインデーおめでとう

Idag är det (som förhoppningsvis alla redan vet) alla hjärtans dag.
Så jag tänkte sprida lite kärlek i form av musik <3
 
Buck-Ticks Misshitsu är en ganska deprimerande låt, men jag gillar sällan feelgood kärlekslåtar. Finns inget intressant över dem. Men för den som vill ha lite uppåt känsla kan jag istället rekomendera Malice Mizers Brise:
 
Eller varför inte lite fanatisk fankärlek nu när jag ändå är igång; Velvet Edens Fanretaa kurenai:
 
Jag var ledig idag, men har dessvärre spenderat den med mina läxor. Ingen kärlek här inte. Mana uppdaterade sin blogg där han skrev att han även i år gett sig själv choklad :P Jag hoppas dock han fått lite mer än bara det.

バレンタインデーおめでとう


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0