Kamijo - Louis

Skolan har dragit igång så jag har haft fullt upp med att plugga de senaste dagarna x_x men en recension av Kamijos nysläppta singel hann jag med :3
http://www.jame-world.com/se/articles-97587-kamijo-louisstsuyachi-no-la-vie-en-roses.html
Kalm har även en ny websida: http://seaofcat.bandcamp.com/ där man kan förhandsboka den kommande epn, samt köpa Silk från 97! Många förknippar den med Velvet Eden men egentligen gjordes den för Kalmia och sen skrev Dada en annan text (eller bytte ut vissa delar av den) och så släpptes den på demobandet Street of Alice. Om man inte vill köpa Silk kan man lyssna på den kostnadsfritt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0