Gackt till Sverige igen?

Fick ta del av ryktet att Gackt ska komma till Sverige igen... det finns dock en liten hake. Om ryktet stämmer är det för att gästa Yohios spelning. Tydligen har Gackt gästat en låt på Yohios senaste skiva...
Där går min gräns. Jag älskar Malice Mizer och uppskattar Gackts solo, men jag går inte på en spelning med Yohio x_X
Jag är så vansinnigt trött på Yohio XD Och på alla som inte vet något om visual kei men som ändå talar vitt och brett om hur stor han och visual kei är i Japan. Fel, fel, FEL! Visual kei hade sin glansperiod under 80- och 90-talet, idag är den nästintill döende. Och Yohio är inte "stor". De japaner jag talat med visste inte ens om hans existens. I Japan är det pop som är den stora genren, inte visual kei och absolut inte någon utlänning som hakat på stilen. GAAAAHHH.
Varför Gackt, VARFÖR x_x
 
Källa: http://gaffa.se/nyhet/76036


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0