Sverigebesök

 
Duon I-アイ- (I-ai) kommer till Sverige för en spelning på Renstage den 25 januari!
Bandet grundades 2011, då med tre medlemmar, idag består I-アイ- av Hiroaki Nakashima på sång och piano samt Yuki Aneyoshi på gitarr och fiol.
Musikmässigt är de ganska varierande med allt från hårdare låtar såsom NEO JESUS till lugnare ballader som Liquid flower, de exprimenterar även med elektroniska inslag.
Biljetter finns redan nu att köpa för 120 eller 180 kronor på renstage webbsida: http://simplesignup.se/event/30126-renstage-2014
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0