GAMEX 2013

Precis som förra året besökte jag GAMEX mässan.
Jag tycker det var lite av en besvikelse jämnfört med föregående år. Det var inga speciella titlar förrutom det nya Final Fantasy XIII som intresserade mig, och Playstation 4s hörn var dötrist (prövade något helskumt spel där man bara åkte runt i form av en mask/spermie i något skumt universum).
Jag gick mellan Final Fantasy XIII Lightning Returns och deras retrohörna där NES gick på högvarv.
I år utgick cosplay tävlingen dessvärre (pågrund av för få deltagare??), men jag hittade en Zack och en helt random karaktär som såg ut som en pirat (någon som vet vilket spel hon kommer från?).
 
 
 
 
 
Min kväll avslutades på Sushihuset på Brahegatan med udon うまい!
 


Kommentarer
TOMO-HOMO

Piraten är nog Miss Fortune ifrån League of Legends :)

Svar: Jag googlade och tror du har alldeles rätt! Tack=)
シルク姫

2013-12-21 @ 13:20:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0