DESOLATION BEAUTY

...är namnet på Horas nya skiva som nu fått datumet 17 januari som release.
Den inkluderar 10 nya låtar och som alltid är den limiterad till 500 exemplar, de 100 första som bokar den får även ett signerat kort!
Och nu till det märkligaste: Hora säljer även 2 fotoset! Blyga Hora som inte visat ansiktet sen Schwarz Stein gick i graven, ända fram tills 2011 på deras reunion säljer bilder på sig själv OCH pryder även DESOLATION BEAUTY!
Bilderna är något upprepande, men som troget Hora fan har jag såklart förhandsbokat allt (bilderna är till salu redan nu!).
Jag är riktigt hoppfull inför den här skivan, som alltid har Hora själv framställt den som ett masterpiece XD
(vet inte varför men det känns lite lustigt att skivans titel är Desolation beauty och så pryder Hora själv omslaget)
 
http://hora.ocnk.net/product-list/1
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0