Jupiter

Såg att cdjapan nu utannonserat Jupiters debutsingel, Blessing of the future.
Hmm...av smakprovet att döma så låter det här projektet precis som Versailles, som deras senaste skivsläpp XD Vad var då meningen med att avsluta Versailles om enda förändringen var att byta ut Kamijo mot ZIN?
Inget gjort med deras image, ingen förändring i soundet...hmm, kanske var det Kamijo som ville pröva på en solokarriär? Jag hoppas verkligen hans singel är bättre än Jupiters smakprov =/

Såg idag att Kayas nya singel Taboo lagts upp på cdjapan! yay! Jag är jättehypad inför den här singel eftersom att Ken Morioka gjort musiken och hans sammarbete med ZIZ var ju awesome! (+att Soft Ballet är ett personligt favoritband <3)
Inget bonusitem har lagts till än så länge (kommer förmodligen bli som de senaste gångerna, "köp DVD:n och singel så får du en poster" -.- vad hände med de signerade korten ._.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0