Colosseo

Jag har ända sen jag blev helt förälskad i Ds skiva 7th Rose tänkt att jag ska lyssna igenom hela deras diskografi men sånt tar ju lite tid... (jag håller fortfarande på med L'arc~en ciel och Janne Da Arc...sen år tillbaks -.-) Men eftersom att jag höll på med en översättning av en spelning de gjorde i Tokyo den 29:e December passade det bra med en ny D skiva, vilket fick bli Genetic World. Jag gillar verkligen Asagis röst och bandets image, men de har en hel del tråkiga låtar._. När jag lyssnar på en D skiva finns det alltid låtar som är riktigt bra men däremellan finns låtarna som jag inte kan urskilja från varandra. De där låtarna som gör att iallafall jag kan tro att det bara passerat två olika spår men i själva verket har halva skiva spelats XD

Samma med Genetic World dessvärre, men så finns guldkornen så som Snow White och Colosseo! Särskilt den sist nämnda sticker ut från mängden, det blev en ny favorit direkt!

Kunde dessvärre inte hitta någon live video (hade verkligen vetal se hur bandet gör den live), men det här får duga =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0