På gränsen till sliskigt sött

En kväll i Tokyo när jag åt snabbnudlar och zappade mellan tv kanalerna hamnade jag mitt i Pokemon. Jag har aldrig varit ett fan av den serien men det var kul att se nåt jag kände igen, avsnittet var tråkigt...som jag hade anat :P men ending theme, damn! Inte bara var det gulligt med poke-monstrena som dansade men låter var uberkawaii. Med lite efterforskning fick jag fram att de som framför låten är Momoiro clover z och även de har en video med dansstegen :3
Bara japaner kan göra något så löjligt jättegulligt :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0