En enkel tulipan på bemärkelsedan'...

Dada fyller 43 idag! お誕生日おめでとうございます:3
Jag har inte gjort någon tribute video till honom tidigare så på mindre än en vecka har jag snickrat ihop den här (OBS bör ses med glimten i ögat) <- alltid värt att påpeka då jag har märkt att mina låtval har tenderat att reta upp folk :P
Jag lyssnade på den här låten och tänkte att den passade utmärkt som bakgrund till en Dada-hyllningsvideo (namnet Dada kommer från en anime, där det finns en Dada-alien).
Lite klipp i låten, gillar inte mitten så den tog jag bort (lät helt ok när jag gjorde videon men märkte nu att det låter lite konstigt :P)
Dada laddade tidigare i veckan upp en bild på en tårta han fått av ett fan vid deras senaste spelning, hoppas han delar fler bilder från sitt firande på söndag=)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0