Digital Madousho

Sen förra året har Mana börjat skriva sina Madousho igen, dock i digital form (svider en del att behöva betala dryga 30 kronor för att få tillgång till ett blogg inlägg :P) anyway, jag köpte de två första, främst för att se hur de såg ut och för att få se bilderna med tanke på att han delar bilder han annars inte visar. Dock höll inte mitt tålamod när det kom till att läsa dem :P Men igår kom min räddning! Jag fick veta att Sarah som håller i en Mana fansida http://www.mana-sama.net/index2.html (som förmodligen de flesta hamnat på som gillar Mana och Moi Dix Mois), även översätter Madousho till de som kan bevisa att de betalat för dem här http://z13.invisionfree.com/Madousho/index.php?
man skickar bara en screencap till henne där din mail syns samt vilka inlägg du har köpt.
Så nu kan alla läsa Manas digitala Madousho! Jag hoppas det gör att fler köper dem, med översättningen i hand var de riktigt roliga att läsa.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0