210699

Idag är det Kamis dödsdag. Han gick bort den 21 juni 1999 och fick efter det bli titelerad som "eternal blood relative" i alla Malice Mizers skivsläpp.
Efter hans död släpptes Shinwa, en box innehållande en VHS och en skiva med tre låtar, Saikai som bandet skrev till minne av Kami och låtarna unmei no deai och mori no naka no tenshi som han själv gjort men som han inte ännu hade vågat spela upp för de övriga medlemmarna. Unmei no deai låter väldigt mycket Malice Mizer och är en personlig favorit, därför är det den låt som kan ses nedan.
Denna dag tillägnar jag Malice Mizer och Kami.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0