Kär <3

Jag förälskade mig igårkväll i Ds låt Der König Der Dunkelheit.Asagis röst kommer helt till sin rätt i den här låten, älskar första versen. Kan spela om den delen nonstop. Tyvärr känns refrängen lite väl ljus, D är ju så bra när de är som hårdast och mörkast =/
Idag fikade jag med en kompis som också är visual kei fantast, och det är alltid lika trevligt med kaka och Közi prat (vi är båda hängivna Közi anhängare :P)
Ångrar mig lite nu att jag inte drog till Saitama och såg D när jag var i Tokyo i November. Får bara hoppas de inkluderar Sverige i nästa Europa spelning.
Nu ska jag lyssna sönder Der König Der Dunkelheit lite till innan jag ska sova
おやすみなさい
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0