ADAMS

Nu har jag hittat ett nytt band som verkar intressant, ADAMS. Två killar som har en image som anspelar på homosexualitet! Många anser ju, av någon konstig anledning, att hela visual kei rörelsen anspelar på det...men här har vi en duo med det som syfte! Många fina bilder på de båda killarna halvnakna inslingrade i varandra X'D Musiken är väl typisk rock/pop, radio musik brukar jag säga när det är trallvänligt nog för att inte väcka någon större uppståndelse. Iallafall, ganska bra musik så jag ska ge dem en riktigt chans.
Hitills tycker jag Boys and Girls är den låt som är värd mest uppmärksamhet, den som sticker ut mest.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0