Believe in a Blue World

Jag uppdaterar knappt min youtube kanal som jag förr i världen gjorde nya videor till på löpande band =/ Har helt enkelt inte tiden längre, och jag HATAR att ladda upp en massa dåliga videor fulla av bildspel :P Dessvärre är det just det jag gjort nu.
Insåg att Soft Ballets underbara låt Believe in a blue world inte fanns på youtube, och då var jag tvungen att göra något åt saken, trots att kvalitén är bristfällig.
Så här är ytterligare en lat-video, en sån som youtube svämmar över av :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0