Velvet Eden - Marionette Waltz

Dada la upp en ny låt på youtube igår, Marionette Waltz.

Titeln var lovande och låten är helt ok efter bara 1 lyssning XD Jag tyckte refrängen påminde om 3e erans VE, vilket känns en aning bättre än det som kommit den senaste tiden *host*.

Många av låtarna som släppts efter att Aci avgick känns så, oproffsiga XD Vad hände med Dadas kompositioner? Fushigi no kuni no Arisu är en favoritlåt, Rouge de Noir är också riktigt bra, vad hände...

Bara vänta och se vad som bjuds på framöver.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0