Paket

Jag har inget nytt att skriva om gällande musik, har personligen lyssnat på allt förrutom japanskt den senaste veckan (just nu Lady Gaga :P), men det hindrar inte mina paket ifrån att fortsätta komma (^.^)/
Hade samlat på mig en hel del poäng hos cdjapan och tänkte att det var ett perfekt tillfälle att köpa nåt som är dyrt och som jag dragit mig för att köpa pågrund av priset. Så Malice Mizers DVD sans retour voyage "derniere" 〜encore une fois〜 fick det bli.
 
 
Jag har faktiskt inte sett hela DVD:n förr, bestämde mig för att inte se den förrens jag hade köpt den (youtubes dåliga kvalité förstör stämningen när oskulden av en ny video ska tas). Har förmodligen sett alla videor var för sig någon gång dock...en video som jag sett allt för många gånger och som inte går att tröttna på...och som dessvärre är uppladdad i ganska dålig kvalité är Color Me Blood Red (fram tills nu, hittade just HQ versionen, är ändå bättre på tv, men wtf). Vet inte vad det är men jag gillar när Malice Mizer har anspelning på sex i videor eller bilder... Det är nåt som liksom inte stämmer, på ett bra sätt... Älskar Közi och Manas kappor <3 och det faktum att Közi är den som går på stiletter trots att Mana är "kvinnan" i bandet.
 
Uppmärksamma Manas långa vackra hår! Han borde satsa på den frisyren igen :3
(cdjapan erbjuder nu att markera paket som gåva, fungerade utmärkt med denna DVD, ingen moms :3)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0