Skriva, skriva, skriva

Jag har börjat skriva för svenska Jame=) Skickade in en ansökan mest på skoj, trodde inte ens de skulle svara, och så fick jag ett ja dessutom! Äntligen får jag skriva om mina älskade bortglömda band.

Min första recension fick bli av Moi Dix Mois skiva Reprise, mest för att det är den senaste skivan jag köpte. Måste säga att när jag skrev recensionen lyssnade jag så många gånger på den att jag nog hjärntvättade mig själv med Dialogue Symphonie... Den har aldrig varit någon favoritlåt, men efter recensionen hade jag den spelandes i huvudet nonstop X'D (föredrar Seth även på den låten, sorry Juka)

http://www.jame-world.com/se/articles-91167-moi-dix-mois-reprise.html

Imorgon drar jag till GAMEX och kollar läget (dock inget nytt Final Fantasy jag kan dregla över, synd).

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0