FINAL FANTASY FIRAR 25 ÅR!!!

...och såklart firas det genom att råna alla fans.
Jag var av ren slump inne på spelbutikens hemsida och ser då att ett nytt item poppat upp i deras utbud. En box med ALLA 13spel! +lite annat som CD och böcker.
Efter lite googlande ser jag att i sommras gick Square ut med det här och då var det ännu inte klart om den skulle släppas i Europa men nu verkar det ju som det...hoppas jag.
Jag känner mig helt hypad, måste ha! Det finns ju spel som fattas i min samling och jag har aldrig klagat på 2ex :p
Square's hemsida skriver i dagsläger att boxen kommer gå på 35 000 yen, så jag antar att det hamnar runt 3000kronor här då?
Denna måste jag ha, oavsett om jag får svälta i en månad eller två.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0