Ett kuvert kommer lastat med...

...nya flyers! Köpte dessa tre flyers från en tjej i veckan och kan nu stolt säga att jag har en Rudolf Steiner flyer. Nu fattas "bara" demo banden -.-
Även Schwarz Stein's New Vogue Children och en gammal The Velvet flyer.

Jag samlar alla mina flyers på de band jag gillar i en pärm med plastfickor uppdelad efter band och det är kul att se mappen växa, hur simpelt och fanatiskt det än låter.
Gotta catch 'em all :P


Rudolf Steiner var dessvärre lite mindre än vanligt


Samma med New Vogue Children.


Och jag kan i ärlighetens namn säga att jag köpte denna för att den lilla,lilla preview bilden som skymtade ett svart/vit, naket bröst gjorde mig nyfiken på hur hela flyern såg ut :P Min misstanke är att denna flyer är ganska gammal och att bandet inte släppt Dada's idéer helt än. Den ser ganska Velvet Eden aktig ut.
...av någon märklig anledning får Lem mig att tänka på Yu~ki från Malice Mizer -.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0