はじめまして

Denna blogg är tillägnad Japansk populärkultur, främst musiken.
Jag kommer skriva om mina favoritband, låtar eller videor, saker jag köper, allt från skivor, DVD:er, demo band till tv-spel.
Mitt huvudsakliga intresse ligger i musiken så fokus ligger där. Jag hoppas jag kan hjälpa till att sprida vetskap om alla dessa underbara band och musiker för Sveriges publik är för liten! Denna blogg kanske även kan hjälpa den som känner sig vilsen i djungeln av shoppingservice:ar, musikstilar eller bra internet affärer.

Jag har även en youtube kanal där jag gör videor till mina favoritlåtar, spana gärna in den; http://www.youtube.com/velvet3den

また会いましょう



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0