Ny låt!

Dada pratade för ett tag sen om en låt vid namn Make up Shadow och äntligen är han redo att visa oss låten i sitt färdiga skede!
Låten är gjord av Kalm och texten av Dada, detta hörs klart och tydligt, att det gamla radar paret är tillbaks. Låten är fantastisk! Det instrumentala får mig att börja tänka på Sad Mask, medans vissa delar av låten får mig att börja tänka på Gackt av någon märklig anledning...
I helhet är den förmodligen en av de bästa låtarna som släppts sen Velvet Eden's återkomst. Man märker stor skillnad på de låtar Dada gör och de som Kalm gör, inget illa menat men Kalms låtar innehåller så mycket olika ljud vilket gör dem mer intressanta. Oftast. Dada har ju trots allt gjort Fushigi no Kuni no Arisu, en personlig favorit.

Nu ska jag spendera resten av kvällen med denna låt :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0