Kaya och Moi Dix Mois

Jag fick paket idag, yay!

Kaya släppte ju Glitter, IGEN -.-, den 12:e December och jag nappade direkt eftersom att den har det gamla omslaget. Den fina, vita bilden av Kayas ansikte vilket väckte mitt hopp om att få original versionen av Paradise Lost, men icke det är samma dåliga version som jag redan har på FÖRRA Glitter releasen! Varför Kaya!! Jag hade faktiskt tänkt ta mig i kragen och öppna skivan, men nu när jag inte får Paradise Lost som den ska vara spelar det ingen roll .__.

Det andra i paketet var Moi Dix Mois boken: La Dixiéme Anniversaire, Philosophy II. jag köpte del 1 förra året på deras spelning i November och i denna finns bilder från den kvällen! Dessvärre var de ganska dåliga...väldigt mörka, så mörka att man knappt ser nåt -.- Men såklart fanns det fin,fina bilder också. Relativt många studie bilder av Mana, och såklart knappt några på Hayato :P

Vacker bild på Mana från kvällen jag såg dem i Shibuya =) Älskar hans sminkning här.
Och så lite Hayato :p han är så snygg i glasögon ^^
 

Grädden på moset var att jag fick betala moms -.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0