Queen of Decadence

Passande nog hittade jag Rudolf Steiner's första demo band Queen of Decadence just nu när jag ständigt väger för och nackdelar med att åka till Tokyo och se dem i November.
Denna skönhet fick jag för 2100 yen. Känns lite kul att höra Queen of Decadence som är en av mina favoritlåtar med Schwarz Stein, i demo version. Jag måste ju erkänna att jag föredrar skiv versionen men det känns lite nostalgiskt att höra radion surra i bakgrunden.
黒揚羽 (kuroageha)tyckte jag för ett par år sedan var en ganska trög låt men den har verkligen växt för mig. Mycket pågrund av Another Cell versionen. Tycker den påminner en aning om Fester Love. Lite långsam men den håller ändå ett tempo som ökar och låten har verkligen förändrats när den nått mål.

Känner mig en aning mer hel,
med ytterligare en del till min samling




黒揚羽


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0