乱反射

Suddig reflektion

Hur många gånger har du räknat... Ända till den här platsen
Vinden skakar sjön, och dess träd viskar vänligt... eller hur
Vi gjorde löften. På den här platsen, den där dagen.
Men den kära värmen vänder sig om och löftet finns inte...längre
Den där personen jag ser och hennes liv finns inte i denna värld.
Bara mina kvarlevor skär i tiden
Månljusets suddiga reflektion i sjön. Bara sorgen lämnas som den är...

Bådas ed som karvades in i träd är idag ljud i sjön
Den där personen jag ser och hennes liv finns inte i denna värld.
Bara mina kvarlevor får tiden att gå
Månljusets suddiga reflektion i sjön. Bara sorgen lämnas som den är...

Hur många gånger du hatade att stiga till månen Hur många gånger du älskar att stiga till månen
Jag hatar bara dig
Jag älskar bara dig.

Jag hatar bara dig
Jag älskar bara dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0