Änligen!

Äntligen har jag fått tag på fler Velvet Eden demoband! Fick dessa två i Tisdags och jag lyssnade på dem med tårar i ögonen. När jag började lyssna på Velvet Eden hade ingen ens rippat Kumo no Sujou och Kajuen och nu har jag bandet i min ägo, awesome!!
Ska försöka mig på någon översättning också, men det får vänta tills vidare.
Banden var förvånansvärt billiga, 400yen styck, det som kostade var frakten eftersom att affären endast skickar med EMS, men det var helt klart värt det. Fick även några flyers i paketet, det är alltid kul.
För övrigt är jag i fullgång med att spana på auktioner och vann faktiskt en igår. Jag är beroende :/

Operaza no Kaijin オペラ座の怪人


Kumo no Sujou-Kajuen 蜘蛛ノ巣城・果樹園


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0