Közi update

Jag har inte för vana att logga in på Twitter (tycker det i största allmänhet är ganska tråkigt...), men igår tänkte jag helt impulsivt kolla av läget varav jag ser att Közi delat ett foto för ett par dagar sen på en singel/cd!
Det visar sig att han i sammarbete med någon onlineaffär (vet inte om det finns något speciellt syfte) släppt en skiva som kommer med ett signerat kort! Jag slängde mig ju såklart över den men märkte till min stora fasa att den var slutsåld=(
Imorse gick den återigen att köpa! <3 http://heavenscafe.net/?pid=65545305
Skivan kostar 1500yen och då medföljer även ett signerat stickers. De skickar endast med EMS, så dessvärre ligger frakten på 1800 yen (bäst för posten att den inte fastnar för momsbetalning, grrrr).
Utöver detta delade ZIZ en "musikvideo via deras facebook. Jag tycker väl inte att det var särskilt mycket till video, men det är en massa suddiga bilder av natur och lite på medlemmarna (mest på irriterande Chargeeee) till låten SUPERBSAW som de gjorde med Ken Morioka.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0