Közi fyller 41!

Idag fyller Közi 41 år! Omedetou!
Eftersom att Közi är en av min absoluta favoritmusiker (i klartext, jag avgudar mannen) gjorde jag en födelsedags video honom till ära :3
Jag vet redan nu att jag kommer få kommentarer om låtvalet, men alla som älskar Közi vet att han framförde den här låten på ett Malice Mizer fanclub event så jag antar att han gillar den, och det är det viktigaste.
Eftersom att Közi aldrig svarar på fanmail vet jag inte om han kollar på mina tribute videor, men jag hoppas. Som alltid har det tagit mig många timmar att framställa videon, trots små missar och...konstiga mönster XD, så jag hoppas folk ser den med glimten i ögat.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0